[Gelistirici] Paket adları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Tem 2010 Sal 08:56:34 EEST

On Tuesday 06 July 2010 08:45:25 Serdar Dalgıç wrote:

> man ve doc dosyalarını neden devel paketine aldınız ki?

/usr/share/doc asıl pakete gitmeli tabi. man3 belgeleri -devel paketlerine
gidebilir. Çünkü API belgeleri bunlar. Ancak paketten man3 belgesi çıkmıyor.
man1, man5 ve man8 dizinleri var ve bunlar da terkedilmiş durumda.

Conflict yazılmasına ise gerek yok. Bunun yerine yapılması gereken (bu çok ama
çok önemli) -devel paketinin asıl pakete release= ile bağlı olması.

Diğer bir husus ta IsA tagları ile ilgili. -devel paketi bir service veya
app:console niteliği taşımıyor. O yüzden paketleri bölerken ortak olmayan IsA
taglarını paketlere dağıtmak gerekiyor.