[Gelistirici] Paket adları

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
6 Tem 2010 Sal 01:31:04 EEST

Selamlar,

29 Haziran 2010 16:36 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:
> Selamlar,
>
> 2011 itibariyle paket adlarında standartlaşma yoluna gideceğiz. [1] adresinden
> ilgili belgeye ulaşabilirsiniz. Burada tartışıp son haline karar verelim ve
> bundan sonra hazırlanan paketlerde bu kurallara dikkat edelim. Paketleri
> hemen bölmeye başlamadan önce kararsız kaldığımız noktaları listeye sormaktan
> da çekinmeyelim.

Bakıcısı olduğum clamav paketinden çıkan başlık dosyalarını devel
paketine almak isterken hangi dosyaları bu pakete almam gerektiğine
tam karar veremedim. header, man ve doc ile işaretlenmiş dosyaları
devel paketine aldım. fazla ya da eksik var mı? Bir de Conflicts
Package diye clamav'ın bir önceki sürüm numarasını verdim.

Aslında clamav'ın bu oynanmış hali playground'umda[1] bakıp bir
problem olup olmadığını yazarsanız sevinirim.

iyi akşamlar

---
Necdet Yücel

[1] https://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/necdet.yucel/clamav/