[Gelistirici] Paket adları

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
4 Tem 2010 Paz 11:44:45 EEST

On Sat, 3 Jul 2010 23:03:04 +0300
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

> Şimdiye kadar gelen yorumları toparlayacak olursak:
>
>  - Paket isimlerinde tamamen küçük harf kullanımı
>
>    Öneri, Doruk ve David'den geldi. Benim de aklıma yatmaya başladı aslında.
>    Pisi'nin arşiv dosyasına bakarak WorkDir'i tahmin etmesini de
>    sağlayabiliriz.

WorkDir'i yine tahmin edelim ama paket adlarında programların özgün isimlerine sadık kalmaktan yanayım ben. Alt tire de aynı şekilde, programın adı e_dbus konmuşsa öyle kalmalı diyorum. Sadece göze güzel gözükecekse tek argüman, varsın gözükmesin, kullanıcının aratıp kurduğu bizimse tek derdimizin WorkDir tanımlamak olduğu bir durum. O da arşiv adından tahmin ederek ayarlanabilir diyorsun.

2 Kr.

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim () pardus ! org ! tr>