[Gelistirici] apache mpm=itk desteği

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
3 Tem 2010 Cmt 14:28:37 EEST

Merhabalar,

Pardus'ta kendi kullanıcı adım ve grubumla bir site yayınlamak istediğim
zaman apache'yi users kullanıcısına eklemek zorunda kalıyorum ki güvenlik
açısından çok iyi bir yöntem değil. Eklememek için de projenin sahipliğini
tamamen apache'ye vermek gerekiyor benim bildiğim kadarıyla.

Bir diğer yöntem de apache'yi mpm=itk desteğiyle derlemek. Böylece
AssignUserId ile farklı sahiplikteki sitenin izinleri ile ilgili problemi
çözebiliyoruz. Biz şuan multi processing'i prefork olarak kullanıyoruz.
Archlinux, Mandriva gibi dağıtımların itk desteği var. Hatta mandriva'nın
tüm mpm tiplerine desteği olup hepsini birer paket olarak kullanıcılara
sunmuşlar.

Biz nasıl itk kullanabiliriz?

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net