[Gelistirici] Paket adları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
3 Tem 2010 Cmt 14:03:23 EEST

On Wednesday 30 June 2010 19:08:41 Doruk Fisek wrote:
> Aynısını korumanın görebildiğim tek
> yararı, pisi'nin çalışma dizinini otomatik ayarlaması ve actions.py'de
> özel takla atılması gerekmemesi. Bence ya bundan feragat edilebilir
> (actions.py'ye bir kere paketin arşivdeki dizin ismini yazıyoruz
> sonuçta), ya da belki pisi büyük-küçük harf ayrımı yapmadan dizin
> ismini arayabilir diye düşünüyorum.

Bunun için aklımda bir çözüm var. Pisi'yi pspec'te yer alan ad ve sürüm yerine
arşiv adını kullanacak şekilde değiştirmek istiyorum. Örneğin arşiv dosyasının
adı hede.tar.gz ise hede adlı bir dizin arayacak. Aynı şekilde
hede-1.0.tar.bz2 ise hede-1.0 adında bir dizin arayacak. Bu şekilde çoğu
WorkDir satırından kurtuluruz diye düşünüyorum.

Bir de binary olarak işaretlenmiş arşivlerde WorkDir'in "." olacağı belli. Onu
da yazmaya gerek olmamalı.