[Gelistirici] 64-bit üzerinde ffmpeg sorunu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
3 Tem 2010 Cmt 13:19:47 EEST

On Sat, 3 Jul 2010 00:57:19 +0300
Metin AKDERE <metinakdere at gmail.com> wrote:

> Teşekkürler Onur hocam. Paket ile ilgili bahsettiğin durumdan haberdar
> olmadığım için farkedince listeye yazayım demiştim, eline sağlık.

 Aslında haber vermen iyi oldu, Necdet hocayla Mesutcan söylediğinde
bakacağım diye not da etmiştim ama bir türlü sıra gelmemişti,
arada hallolmuş oldu, teşekkürler hepinize.

 Bir ufak hatırlatma, benzer bir sorun yakaladığınızda pax-utils le
gelen lddtree isimli bir komut var. Bu komutla bağımlılıkların kaçıncı
dereceden olduğunu, nereden geldiğini vs. daha rahat takip
edebiliyoruz :)