[Gelistirici] Pardus 2011

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
2 Tem 2010 Cum 17:44:30 EEST

Merhaba,

Fri, 2 Jul 2010 16:37:59 +0300, Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> :

> Ayrıca, bundan sonra Pardus ve kendi geliştirdiğimiz projelere
> nelerin ekleneceğini, hangi aşamada olduğunu görmek ve daha kolay
> takip etmek için JIRA isimli web uygulamasını kullanmaya başlıyoruz.
> Kendisi http://tracker.pardus.org.tr adresinde bulunuyor.
Jira yerine *özgür* bir yazılım tercih etsek daha iyi değil mi?

Özgür yazılımların hiçbiri Jira'nın sağladıklarını sağlayamıyor mu
Pardus'a?

> Şimdilik yazacaklarım bu kadar. Sabırla okuyanlara teşekkür ediyorum.
Birkaç ek öneride bulunacağım:

- Müdür'ün service komutunu bir wrapper olarak da olsa 2011'e taşıyarak
önceki Pardus sürümleri ile geriye uyumluluk sağlamaya dikkat etmeliyiz
bence. Geçmiş sürümler için hazırlanan belgeleri uygulayanlar problem
yaşamazlar.

- Bugzilla'da da açık hatası bulunan KDE4 paketlerinin modüler olarak
paketlenmesi.

- *Sürüm çıkmadan önce*, farklı Pardus sürümlerinden 2011'e nasıl
veri/ayarların aktarılacağına dair belgelerin yazmayı hedefler arasına
almak (ve bu kez gerçekleştirmek) önemli bence.

                   Doruk