[Gelistirici] Kurumsal depo

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
31 Oca 2010 Paz 15:33:34 EET

cihan okyay wrote On 31-01-2010 15:11:
>     İşbaran Akçayır wrote:
>      > Ozan Çağlayan wrote On 31-01-2010 13:19:
>      >> 2009 deposunda paketlerinize yaptığınız değişiklikleri *lütfen*
>      >> Corporate2 deposuna yansıtın.
>      >
>      > 2009 un birebir aynısı mı ? otomatik merge etsin ?
>
>     Nasıl yani?

corporate test ortamı kurup orada da derleyip paketleri güncellemeleri
yapmaktan filan mı bahsediyorsun ? bakım işi iki katına çıkıyor da o
yüzden soruyorum, nedir ne değildir bilmediğim ve ilgilenmediğim bir
depo neticede mesela.

> Sanırım corporate sürüm üzerinde denemeden 2009 da ki yaptığımız
> değişikliği aynen aktarabiliyor muyuz demek istemiş işbaran. :)

bilmediğimden sordum, aynı paketler aynı sürümse ve yaptığım güncelleme
orada da çalışacaksa niye elle oraya da yansıtayım ki sorusu doğdu tabi,
2009 a gelen değişiklikler oraya da gitsin otomatik ..