[Gelistirici] Svn hesabı olmayan paket sahipleri

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Oca 2010 Paz 10:42:08 EET

2010/1/31 Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>

> diye
>
> Peki madem herkes herşeyi biliyor, o zaman yazmaya gerek yok tabi.

Benim 2 kurusluk tavsiyem. Fransa'da belediye otobusune bindiyseniz soyle
bir yazi gorebilirsiniz:
"Yolcular camlari istedikleri gibi acip kapayabilirler, ancak eger yolcular
arasinda camin acilmasi veya kapanmasi ile ilgili bir itilaf olusursa, cami
kapatmak isteyen yolcularin istegi oncelikli olacaktir".

Herseyi yazip, kurallastirip bir yere koymakta fayda var.

Emre