[Gelistirici] [64bit] 64bit kurulum cd'sinde switch_root problemi

meltem parmaksız m3lt3mparmaks1z at gmail.com
30 Oca 2010 Cmt 12:55:04 EET

/newroot/{bin, sbin} altındaki komutların hiçbirini çalıştıramıyor, not
found hatası veriyor.
/{sbın, bin} altındaki komutları çalıstırabiliyor.

init betiginde son satıra kadar başarılı bir şekilde geliyoruz. "exec
/bin/switch_root -c /dev/console /newroot ${INIT} ${LEVEL}"  komutunda
kalıyoruz.

exec [komut]; komut kök altındaysa çalıştırıp; deil ise not found hatası
verip, Kernel panic- not syncing : Attempted to kill init  hatası ile
sonlanıyor.

ii çalışmalar