[Gelistirici] Svn hesabı olmayan paket sahipleri

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
30 Oca 2010 Cmt 01:41:14 EET

2010/1/29 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Fri, 29 Jan 2010 21:15:47 +0200, Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr> :

> Evet. Ben kendi adima oyle dusunurum.

> Pratikte paketin gercekten bakicisiz oldugunu bilmek gibi onemli bir
> farkliligi var.

Şöyle bir opsiyon koysak, paketin review sürecinden depoya girmesine kadar
eşlik eden geliştirici *isterse* paketi üzerine alabilsin, ya da sahipsiz
işaretlesin (bakıcısız kötü bir tabir yahu :) fedora filan orphan package
diyor, biz de sezercik paketler mi desek, ne desek :p )

Bunda hem fikir miyiz?

Bu konuda ortak paydada bir cümle oluşturalım da review süreci ile ilgili
kurallar bütününün içine entegre edelim bu konuyu derim ben.

--
- Serdar Dalgic