[Gelistirici] Svn hesabı olmayan paket sahipleri

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
29 Oca 2010 Cum 21:15:47 EET

2010/1/29 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Fri, 29 Jan 2010 16:35:51 +0200, Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr> :

> O zaman kimse svn hesabi olmadan paket yamaya calisan insanlara yardimci
> olmayabilir :/

Böyle bir kanıya nerden vardın? Paketin depoya girmesini sağlayacak
geliştirici "aman elimde kalmasın bu paket, zaten zilyon tane işim var"
şeklinde düşünür mü diyorsun?

> Bakicisiz isaretlemek daha mantikli degil mi?

Paketin depoya girmesine ön ayak olan geliştiricinin paketin sahipliğini
üstlenmesi de doğru olur.

Pratikte bakıcısız işaretlemekle svn hesabı olmayan bir kullanıcının adının
yazması arasına bir fark yok bence.

--
- Serdar Dalgic