[Gelistirici] [64bit] 64bit kurulum cd'sinde switch_root problemi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
28 Oca 2010 Per 23:00:54 EET

mete bilgin wrote:
> coolplug' 04 sürümüne geçirdik, Herhangi bir değişiklik olmadı.
> mkinitramfs-1.15.3-64 sürümüne geçirdik (tags/2009.1 içerisinde bulunduğu
> için)
> Ancak herhangi bir değişiklik olmadı.

Corporate farmında bir sorun olduğu için halen bir deneme CD'si çıkartamadım ancak uludag/trunk/initramfs/init'te
bir değişiklik yaptım. develdeki en son mkinitramfs paketinin files/ dizinine bu dosyayı kopyalayıp yeni mkinitramfs
paketi oluşturup CD'yi onunla yapıp boot edince bir düzelme var mı bakalım.