[Gelistirici] Güvenlik acigi Pardus gelistiricilerine nasil bildirilir?

selim ok selimok at gmail.com
28 Oca 2010 Per 10:44:27 EET

Merhaba,

sabah sabah henüz Pardus depolarina girmedigini düsündügüm bir güvenlik
aciginin haberini gördüm. Güvenlik ekibine güvenim tam gerci ama bir
isgüzarlik yapip kendilerini haberdar edeyim dedim.
Tahminimce bu tip aciklarin bildirildiginde halka acik olmamasi önemli, en
azindan acik kapatilana kadar. Buraya kadar tamam ama sürec hakkinda
gelistirici yada kullanicilari bilgilendirecek, onlari yönlendirebilecek bir
belgemiz neden yok? Varsa nereden ulasabiliriz? Yoksa tekrar konusulmasi
acisindan (tabii daha önce konusulmus oldugunu varsayiyorum) bu gibi
durumlarda kullanicilar/gelistiriciler hangi yolu izlemeli, bu tip aciklari
bildirmeden önce nelere bakilabilir bosuna ugrasmamak icin, hangi tür
aciklar bizim icin güvenlik güncellemesi cikaracak kadar kritiktir? vs.

Tesekkürler. Iyi calismalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/