[Gelistirici] [Pardus-devel] http://noan.pardus.org.tr/noan

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
27 Oca 2010 Çar 09:06:19 EET

2010/1/26 Türker Sezer <turkersezer at tsdesign.info>:
> Elinize sağlık.
>
> İki öneri de benden.
>
> Paket sayfalarında Semen'in hazırladığı test belgelerine bağlantı olsa
> test yöntemlerine kolayca erişilebilse.

Bunun ile ilgili bir feature da düşünülüyor :) Bunun için ilgili xml
yapısını oturtmuştum. Zamanı gelince bu feature ile birlikte test ile
ilgili bir çok feature eklenecek.
Şu anda NOAN kararlı depo süreçlerinin geliştirici ack-nack kısmını yapabiliyor.

Şu anda NOAN'ın yapabildikleri:

* Bir paketle ilgili pspec.xml'in içinde olan bütün metadata bilgisini
çıkartabiliyor.
* { Test -(eksi) Stable }, yani testte bekleyen paketleri listeleyebiliyor.
* ACK/NACK süreci başlayınca login olan geliştirici pakete ACK ya da
NACK verebiliyor. (şu an bütün geliştiriciler bütün paketlere ACK ya
da NACK verebiliyorlar.)
* NACK alan paketlerin ters bağımlılık kontrolü yapılabiliyor
(bağımlılığı NACK almış
paketin ACK almasını engelliyor.)
* ACK/NACK bittiğinde kararlı depoya aktarılmaya aday paketleri listeliyor.

!!! Paketçilerin, paketlerin bağımlılıklarını doğru yazdıklarını kabul
ediyoruz. !!!

Kolay gelsin,

Semen Cirit