[Gelistirici] [Pardus-devel] http://noan.pardus.org.tr/noan

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
26 Oca 2010 Sal 15:49:59 EET

On Tuesday 26 January 2010 03:51:14 pm Türker Sezer wrote:
> Bir de "logged as" altında kullanıcının "user/detail" sayfasına giden
> my packages gibi bir bağlantı bulunsa.

Bu özellik zaten mevcut. Login olduktan sonra bekleyen paketleri listelerken
sadece kendi paketlerini göstermeni sağlayan bir bağlantının olması gerekiyor.
Tabi bu URL'i sol tarafa almak iyi olur mu bilemedim. 3 dağıtım olacak, 3'ü
için de ayrı ayrı link koymak yerine o dağıtım için bekleyen paket sayfasında
göstermek daha mantıklı gibi.