[Gelistirici] http://noan.pardus.org.tr/noan

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
26 Oca 2010 Sal 15:25:50 EET

Hello,

NOAN package management system is online. It started indexing our
repositories, your developer login information will be emailed to you soon.

Package ACK/NACK stuff that's going on email list will ve moved to NOAN soon.
During tests, please use both email list and NOAN.

PS: First request came from Doruk to use SVN usernames (and maybe passwords)
at NOAN. I'm working on this, so your account information is subject to change
during tests.

Thanks,
Bahadır

----------

Selamlar,

NOAN paket yönetim sistemi yayında. Depoları indekslemeye başladı, geliştirici
hesap bilgileriniz paketlerde kullandığınız eposta hesaplarınıza gelecek.

E-posta listesinde yürüttüğümüz ACK/NACK işini NOAN'a taşımayı planlıyoruz,
test süresi boyunca hem eposta listesini hem NOAN'ı kullanmanızı rica ederiz.

Hamiş: İlk istek Doruk'tan geldi, SVN kullanıcı adlarını (ve mümkünse
parolaları) NOAN'da kullanmak. Bunun üzerinde çalışıyorum, test süresi boyunca
hesap bilgileriniz değişebilir.

Teşekkürler,
Bahadır