[Gelistirici] Firefox - {bugs,hata}.pardus.org.tr

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
26 Oca 2010 Sal 11:35:47 EET

24 Ocak 2010 Pazar günü (saat 00:15:20) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Bilgisayarin beyni karismis, monitöre iki dene vur düzelir bence.

2 metreden yere çakılması bile düzeltemedi, o yüzden bu seçeneği atlıyorum ;)

> Şaka bir yana yeni kullanici acip dener misin?
> Ya da .mozilla'ni yedekledikten sonra uçurup siteden indirecegin binary
>  firefox'u deneyebilirsin.

Bunu da denedim. h.p.o.t. için artık konqueror kullanıyorum fakat şimdi yeni
bir sorun başladı. Yeni hata kaydı açamıyorum. Login olduktan sonra
bileşenlerden "paketler" i seçiyorum ve sayfa saatlerce yükleniyor. Konqueror
durum çubuğunda sayfa yükleme hızı gösteriyor ve sürekli değişiyor fakat sayfa
açılamıyor. Bugzilla'ya paslıyorum ben bu sorunu.

H. İbrahim Güngör