[Gelistirici] Bind servisini başlatma yolu

sezai sezaiyeniay at gmail.com
22 Oca 2010 Cum 20:50:03 EET

Merhaba listeye yazma hakkı olmayan birisi olarak iletimi dikkate alıp
yayınlarsanız sevinirim.

Pardus sunucu olarak kullanmak istiyorum. sunucuyu yönetmek içinde webmin i
düşünüyorum. Webmin'in bazı dağıtımlar için  paketi olmasına rağmen ne yazık
ki Pardus için özelleştirilmiş bir halde bulmak mümkÜn değil. bu nedenle
webmin kurulduktan sonra bazı ayarlamalar yapmak gerekiyor bir kaç gündür
deneme yanılma ve belge okuyarak apache , samba ve mysql servislerini
yönetebilir hale getirdim fakat bind için  ayarlamaların yapıldığı bölümde
Bind Başlatma komutu kısmına  ne yazmam gerektiğini bulamadım konsoldan
"service bind start" ile başlattığımız bind servisini başlatmanın başka bir
yolu var mı ?  Teşekkürler...

Sezai YENİAY *
*