[Gelistirici] perl-Pango ve perl-SDL paketlerinin testleri

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
22 Oca 2010 Cum 15:25:28 EET

Selamlar,

ActionsApi'deki perlmodules.py'de yaptığım bir düzeltmeyle, bazı perl
paketlerinde testler çalıştırılır hale geldi. Bu paketlerin actions.py'lerinde
yaptığımız perlmodules.make("check") çağrıları işe yaramıyormuş, son pisi ile
artık yarıyor.

Bunun üstüne tüm perl modüllerini testler açık şekilde yeniden derledim ve
perl-Pango ve perl-SDL paketlerinin testleri geçemediğini gördüm. İlgilenmek
isteyen var mı?

Serdar, perl-Pango senin paketinmiş, bir alana bir bedava kampanyası dahilinde
2sine de bakabilirsin istersen :) Mümkünse, son perl ve pisi paketlerini
kurarsan güzel olur.

--
Gökçen Eraslan