[Gelistirici] indywiki paketi icin tesekkurler

Server Acim server at acim.name.tr
19 Oca 2010 Sal 23:59:52 EET

Çok değerli geliştirici dostlar.
Paketlemesini yapmış olduğum, "indywiki" paketinin Pardus 2009.1 kararlı
deposuna alınmasına destek veren; paketleme sırasında bana yardımlarını
esirgemeyen Gökmen Görgen'e, paketin test deposuna alınma sürecinden tutun
kararlı depoya girmesinin tavsiye eden Cihan OKYAY'a, kararlı depoya
alınmasını onaylayan başta Onur KÜÇÜK olmak üzere destek veren tüm
geliştiricilere teşekkürlerimi sunmak istedim.

Bu paketin ne olduğu, nasıl kullanılacağı konusunda da ayrıca OI - Web
sayfasının "Paketler" bölümü için ayrıca bir paket tanıtım yazısı yazmayı
planlıyorum.

Herkese sevgi ve saygılarımı gönderiyor; iyi çalışmalar diliyorum.
--
Doç. Server ACİM
- Besteci