[Gelistirici] Betik hatası

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
19 Oca 2010 Sal 11:16:51 EET

On Saturday 09 January 2010 12:37:06 Ozan Çağlayan wrote:
> Uzun zamandır güncellemediğim test deposu kullanan dizüstümde:
>
> pisi up pisi --ignore-safety --ignore-dependency
>
> komutunu verdim. glibc, timezone, kernel ve pisi paketleri güncellenecek
> dedi. glibc ve timezone çakıştığı için girdi heralde sepete ancak kernel
> niye geldi onu anlamadım neyse,

glibc'nin sistemden kaldırılması hatasını ben de tekrar ettim. Depodaki glibc
sürümü 46 ve timezone paketi glibc'nin 45. sürümüne kadar çakışıyor. Eskiden
pisi böyle bir durumda çakışan paketin güncel bir sürümü varsa paketi
kaldırmak yerine güncellerdi. glibc'nin güncellemesi olduğu halde kaldırıyor.
system.base'e özel bir durum da olabilir belki.