[Gelistirici] pisi coklu depo paket problemi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
18 Oca 2010 Pzt 14:18:41 EET

Merhaba,

Mon, 18 Jan 2010 14:08:35 +0200, Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr> :

> pisi.conf'taki "bu makineye özgü" depo bilgisini, o bilgisayar
> üzerinde inşa edilen bütün paketlere mi ekleyelim diyorsun yani?
> Biraz açar mısın?
Her pakete depo id'si bilgisi eklenecekse, bu depodaki paketleri ureten
buildfarm'in pisi.conf'una eklenebilir diye dusundum. Sonucta buildfarm
da pisi kullaniyor. O pisi urettigi tum paketlere bu id'yi ekler.

Buildfarm kullanmadan paket yapanlar da, isterlerse bu secenegi
ekleyebilirler kendi pisi'lerine boylece.

Yalniz paket bazli bu bilgiyi tutmanin ciddi bir dezavantaji; bu
bilgide yapilmasi gerekecek herhangi bir degisiklikte depodaki tum
ikili paketlerin bastan derlenmesi ve kullanici sisteminde
guncellenmesi gerekir. Su anki aktif depolar icin de gecerli bu.

O nedenle Fatih'in soyledigi gibi, zaten depoya ozgu olan bu bilgiyi
depo temelli tutmak daha pratik olabilir.

                   Doruk