[Gelistirici] Pardus 2008 - Sadece güvenlik güncellemeleri

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
15 Oca 2010 Cum 12:28:11 EET

Fri, 15 Jan 2010 12:06:22 +0200, Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> :

> Bunlar ne zaman ACK verebileceğin bir hale gelir? Örneğin sylpheed ve
> freecol'un kararlı sürümlerinin ne zaman çıkacağına dair bir bilgin
> var mı?
Freecol'un kararlisi girdi zaten 2008 deposuna iki hafta once.

Avidemux'lara da ACK (o sirada daha cok yeni paketlenmisti, test icin
zaman gecsin diye dusundum, aradan 3 hafta gecti).

Sylpheed daha bir sure alabilir, onu pas gecebiliriz.

Bunun yani sira whois guncellemesi var ACK verebilecegim.

                   Doruk