[Gelistirici] Pardus 2008 - Sadece güvenlik güncellemeleri

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
15 Oca 2010 Cum 12:06:22 EET

15 Ocak 2010 Cuma günü (saat 10:31:17) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Wed, 13 Jan 2010 16:04:48 +0200, Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> :
>
> Test deposunda hali hazirda bekleyen yeni paketlerin akibeti ne olacak?

Niyetim bir daha ACK/NACK yapmamak ama, bekleyen paketleri de ACK alıp, test
edildikten sonra almak istiyorum. Bir de, 2008->2009 geçişi için gerekli olan
paketleri de hazır olduklarında alacağım.

NACK alan paketler şöyle:

Senin paketlerin:

> avidemux-2.5.2-16-7.pisi
> avidemux-cli-2.5.2-16-7.pisi
> avidemux-common-2.5.2-16-7.pisi
> avidemux-qt-2.5.2-16-7.pisi
> freecol-0.9.0_alpha2-20-11.pisi
> sylpheed-3.0.0_beta4-32-13.pisi

Bunlar ne zaman ACK verebileceğin bir hale gelir? Örneğin sylpheed ve
freecol'un kararlı sürümlerinin ne zaman çıkacağına dair bir bilgin var mı?

Faik'in paketi:

> upgrade-manager-0.1-1-1.pisi

Bu paket de, hazır olduğunda depoya alabiliriz.

Başta da dediğim gibi, bahsi geçen paketler dışında kalanlar depoya
alınmayacak, ve yine bu paketler dışında bir daha ACK/NACK yapılmayacak.

--
Gökçen Eraslan