[Gelistirici] Sürüm çıkışı ile depoya girecek paketler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
14 Oca 2010 Per 19:07:26 EET

On Thu, 14 Jan 2010 17:52:38 +0200
Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> wrote:

> Istediklerimiz varsa? :)
>
> KDE 4.3 bekleyen bir krename var ilk gozume carpan mesela. Keza
> plasmoid paketleri olmali. Bunun gibi birkac KDE 4.3 bekleyen
> guncelleme vardi e-postalardan hatirladigim.

 " KDE ailesi, kernel ailesi, xorg sürücüleri ve temel araçlar
ve ters bağımlılıkları da depoya girecek."

 den kastım bu, bu paketleri ve önemli bir sorunu olmayan test
deposundaki tüm paketleri alıyorum, alınmaması gereken paket var mı diye
soruyorum :)

 Yolladığım liste "kabaca" durumunu bilmediğim paketleri içeriyor ama
eksik / fazla olabilir, tüm depoyu düşünerek haber ediniz.