[Gelistirici] pisi AnyDependecy problemi

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
13 Oca 2010 Çar 22:27:29 EET

Selam;

Özetle sistemde kernel olarak sadece kernel-pae yüklü. Aynı zamanda da module-
pae-fglrx paketini kullanıyorum. kernel paketini pisi ile kaldırdım. Her
güncelleme sırasında (module-fglrx ve kernel güncellemesi) sistem kernel
paketini de getirip kurmaya çalışıyor. Önce fglrx sürücüleri ile ilgili dedim
ama bugün module-pae-ipheth paketini güncellemeye çalışınca da oldu.

Bu iki pakette (module-pae-fglrx ve module-pae-ipheth) ortak nokta; normal
sürücü paketlerinde AnyDependency kullanılmış olması.