[Gelistirici] ActionsAPI de bir ilave onerisi

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
12 Oca 2010 Sal 14:12:26 EET

Selamlar,

12 Ocak 2010 12:35 tarihinde Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> yazdı:
> uludag'a commit ettim. İlgili yamayı paketinize alarak devam edebilirsiniz. Bu arada architecture bilgisini
> /etc/pisi/pisi.conf'ta architecture= satırında ayarlamayı unutmayın.

Eline sağlık, sağolasın. Ama  bunu kendimiz kullanmak için değil de
bütün paketçiler kullansın diye istemiştik ;) Temelde istediğimiz şey
32-bit paketlerin en az değişiklikle 64-bitte derlenmesi olduğundan bu
değişikliğin herkes tarafından kullanılabilir olmasını istemiştik.

Sonra 64-bite taşırken rastladığımız i686 ifadesinin geçtiği paketleri
listeleyip onların değiştirilmesini ve platformdan etkilenmeden
paketlenmelerini sağlamayı hedefliyoruz. Aslında biz bu değişiklikleri
elle yaptık ama güncelleme zor oluyor diye bunu istiyoruz.

Kurulan cd için çalışmalarımız da sürüyor. Final haftasının
başlamasıyla işlerin biraz yavaşlaması normal aslında.

Kolaylıklar

n.y.