[Gelistirici] Kurumsalda karşılaştığımız ilginç bir hata - iksemel hatası olabilir mi?

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
11 Oca 2010 Pzt 10:56:10 EET

11 Ocak 2010 Pazartesi (saat 10:30:01) tarihinde şunları yazmıştınız:

> - COMAR'ın kendi içerisinde iksemel.c ve iksemel.h var,
> - Bahsedilen metadata.xml tam olarak 4096 bayt ve iksemel'deki
> FILE_IO_BUF_SIZE da 4096 bayt, sorun burada, - Bu sorun
> trunk/piksemel/src'da düzeltilmiş ancak COMAR içerisine alınmamış, - İki
> kodu syncleyince sorun ortadan kalkıyor,

$ svn diff -r 118:119 iksemel
+       * dom.c: fixed (size % FILE_IO_BUFFER_SIZE) problem in iks_load()
$ svn log -r 119 iksemel
r119 | gurer | 2006-05-19 20:13:14 +0300 (Cum, 19 May 2006) | 2 lines
fix, piksemelde kalmasın bi tek

2006 başından beri çomar'daki kopyayı sync etmemişiz :) Yalnız benim
anlamadığım, Çomar'daki kodun metadata.xml ile ne işi var? İlk başta yalnız
model.xml falan okurken kullandığımız için öyle bırakmışız arada demek ki
derken Fatih'in mesajını da gördüm, değişen link şeyleri falan karışıklığa yol
açtı demek ki.

> iksemel kodu ortak hale getirilip piksemel ve COMAR'ın buna statik/dinamik
> bağlanması en temiz çözüm,

Evet. Bu konuda çalışıyordum aslında. Iksemel'de GNUTLS kodunu ayırıp modüler
hale getirdim. OpenSSL modülünü tamamlayınca ek bağımlılık getirmeden
system.base'e alınabilir.

Piksemel paketini de yokedip, Python binding'leri de iksemel ile birleştirmeyi
planlıyorum. Öbür türlü her seferinde bir ton şeyi sync etmek zor oluyor.