[Gelistirici] 2009/devel/network/chat/irssi - version bump

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
9 Oca 2010 Cmt 21:23:50 EET

2010/1/9 cihan okyay <okyaycihan at gmail.com>

> Bu paketler zaten bakıcısız işaretlenecekti, bende bakımlarını yapayım aynı
> zamanda da bakıcısız işaretlenme işlerini yaparım dedim :)
> Ama içlerinde ilgilenmek istediğim paketlerde yok değil. Dediğin gibi
> takibi kolay olur. farm çalışmadan halledeyim :)

et et, geliştirici listesine de bir mail atarsan "bu paketleri üzerime
aldım, ilgi bilgi" diye, güzel olur ;)

> Ben listede Fatih 'in paylaştığı yöntemi kullanıyorum. [1] de kısa bir
> how-to yazmıştı :) Ama bu daha iyiyse bunu kullanayım :)

pisimerge'ün koduna baktığında o da aynı mantıkla işliyor, tek fark
değişiklikleri elle yapmayıp script'e yaptırıyorsun. Tercih senin, script
benim daha kolayıma geliyor ;)

--
- Serdar Dalgic