[Gelistirici] ActionsAPI de bir ilave onerisi

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
9 Oca 2010 Cmt 21:14:28 EET

Selamlar,

09 Ocak 2010 10:58 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:
>  Güzel olur derim, paketler ne kadar dinamik hazırlanırsa o kadar iyi :)

Bu değişikliğin yapılması durumda yaklaşık 20 paket için 64 bitte
yaptığımız şeylere ihtiyaç kalmayacak. Pek faideli bir eser olacak.

>  actionsapi/variables.py de export etmeli mi diye biraz bakındım.
> Autoconf ailesi sadece HOST a bakıyor, başka sistemlerde (cmake vs.)
> bununla ilgili bir şey var mı ? İşimize yarayacak bir şey değilse
> export etmeyelim boşuna.

Bizim 64bit'le uğraşırken export etmemiz gereken bir şey olmadı diye
hatırlıyorum ben.

Bu değişikliğe itiraz eden yoksa kısa bir sürede olsa ne güzel olur.

İyi akşamlar

Necdet Yücel