[Gelistirici] Belge Toparlama - I

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
9 Oca 2010 Cmt 17:25:46 EET

2010/1/9 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:
> Ozan'ın yazdığına benzer şekilde, bazı işleri toparlamaya yönelik e-postaları
> sırf geliştirici ahalimizin bu huyu yüzünden yazmıyorum açıkçası.

İş yapan, fikir soran kimseye kötü birşey söylendiğini görmedim
listede. Ne gibi bir huyu varmış "geliştirici ahalimizin"?

> Ne olur bana niyetini yaz. Ya da e-postalarını nasıl okumam gerektiğini söyle.
> Şu dert bitsin artık.

Bizim uzun süredir söylediğimiz fakat sürekli olarak aynı (olumsuz)
tepkileri aldığımız konularda ilgili/yetkili birinin bizimle aynı
fikirde olduğunu dilen getiren epostasını görmekten memnuniyet duydum.
Bu memnuniyetimi dile getirdim.

Sürekli "yok öyle birşey" denirken sonunda bu noktaya gelinmesinden
memnun olmuş olsam da "e bu kadar zaman biz ne diyorduk" demeden de
edemedim. Bu eposta bu duygularımı ifade ediyor.

Bu arada , bugüne kadar listede yazdığım epostalarda ne kimseye
hakaret ettim ne kötü bir söz söyledim. En fazla "bu yaptığının *bana*
yanlış gibi geliyor" demişimdir, bunu demekte de bir behis görmüyorum.
Türkçem kötü ve anlaşılmazsa ona diyeceğim birşey yok. Zaten tahmin
edilebilen şeyler yazdığıma göre epostalarımı pas geçebilirsin.

Türker