[Gelistirici] Belge Toparlama - I

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
9 Oca 2010 Cmt 16:36:17 EET

2010/1/9 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:
> Hani belgelendirme eksiğimiz var diyoruz ancak belge yazarken demek ki bir
> etrafa bakıp bu daha önce yazılmış mı, yazılmışsa onu güncelleyeyim
> demek yerine oturup sıfırdan yazmayı tercih ediyoruz.

Hani kaynakların yönetimi, gelecek katkıların idaresi konusunda
sıkıntı var. Bunları düzeltme işini bir an evvel halletsek de zaten az
olan kaynaktan daha verimli yararlansak diyoruz ya yıllardır. Aha o
noktaya gelmişsin.

Yardım edebilirim diyen adama, "sadece", elini tutan yok buyur yap
istediğini dersen, gelen katkıları derleyip toplamazsan, eldekileri
derli toplu tutmazsan sonunda bu oluyor.

Bahadır bile listede şu belgeleri bulan varsa bi zahmet haber etsin
diyorsa (ama şaka ama ciddi), sınırlı sayıdaki belgelerimizin tümüne
"developer base"imiz olan developer.pardus.org.tr'den ulaşamıyorsak,
katkı vermeye gelmiş insanlardan bu konuda çok da bir özen
bekleyemeyiz. İnsanlar kendilerince eksik olanları tamamlamaya
çalışmış diyebiliriz en fazla.

Yine de bu gerçekle yüzleşmiş olmana sevindim. Umarım ileride aynı
sıkıntıları yaşamamak için yapılacak düzenlemelerin tamamlanması "çok
çok" uzun sürmez.

Türker