[Gelistirici] Belge Toparlama - I

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
9 Oca 2010 Cmt 12:50:48 EET

Selam,

Nasıl pisi paketi yapılır konusunda *tek* bir kaynak oluşturmak için
eldeki belgeleri toparlamaya çalışıyorum. Şu ana kadar bulduklarım:

* http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:PiSi_Hello_World (Meren'in belgesi,
bunun pdf versiyonu vardı ancak bulamadım..)
* http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:PiSi (Katkıcılar tarafından
hazırlanmış bir belge)
* http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:PiSi_paketi_yap%C4%B1m%C4%B1
(Katkıcılar tarafından hazırlanmış *başka* bir belge)
*
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Yeni_ba%C5%9Flayanlar_i%C3%A7in_paket_yap%C4%B1m_rehberi
(Katkıcılar tarafından hazırlanmış *başka* bir belge daha!)

Öncelikle wiki'de aynı konu hakkında bambaşka kişiler tarafından
hazırlanmış 4 adet ayrı belgenin olması biraz şaşırttı beni. Hani
belgelendirme eksiğimiz var diyoruz ancak belge yazarken demek ki bir
etrafa bakıp bu daha önce yazılmış mı, yazılmışsa onu güncelleyeyim
demek yerine oturup sıfırdan yazmayı tercih ediyoruz. Böylece hem
vakitten kaybediyoruz hem de belgeler arası tutarsızlıklar diz boyu..

Neyse,

Bunların hepsini obsolete edecek bir PISI guide yazılacak. Varsa
bildiğiniz başka kaynak etrafta gönderirseniz sevinirim..

Teşekkürler,