[Gelistirici] qtwebkit netscape plugin yolu ?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
8 Oca 2010 Cum 11:54:16 EET

On 08 Ocak 2010 Cuma 11:22:33 Gökçen Eraslan wrote:
> 07 Ocak 2010 Perşembe günü (saat 02:41:12) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
>
> Selam,

> /usr/lib/nsbrowser plugin'ler için bilinen bir dizin değil. Firefox
>  paketinde de, gecko-mediaplayer'da, QtWebKit'te hep bununla ilgili hackler
>  yapmamızı gerektiriyor.
>
> Bunun yerine /usr/lib/browser-plugins dizinine koysak tüm nspluginleri?
>  Opera da bu dizine bakıyor anlaşılan[1]. Ne dersiniz?
>
> gecko-mediaplayer, flashplugin, sun-jre ve djvu-plugin dışında bir paket
>  var mı değiştirilmesi gereken?

> [...]

 Bu değişikliğe +1, ama ne zaman nerede yapalımı konuşalım. 2009 farmında

# pisi sf /usr/lib/nsbrowser
/usr/lib/nsbrowser aranıyor
sun-jre paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/javaplugin.so dosyası var.
flashplugin paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/libflashplayer.so dosyası var.
gecko-mediaplayer paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/gecko-mediaplayer.so dosyası var.
gecko-mediaplayer paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/gecko-mediaplayer-qt.so dosyası var.
gecko-mediaplayer paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/gecko-mediaplayer-wmp.so dosyası var.
gecko-mediaplayer paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/gecko-mediaplayer-dvx.so dosyası var.
gecko-mediaplayer paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/gecko-mediaplayer-rm.so dosyası var.
mozilla-opensc-signer paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/opensc-signer.so dosyası var.
djvu-plugin paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/nsdejavu.so dosyası var.
vlc-firefox paketi içinde usr/lib/nsbrowser/plugins/libvlcplugin.so dosyası var.

 değiştirilecek paketler bunlar, paket sahipleri değiştirmeye tamam diyorsa aynı anda yapalım

 gecko-mediaplayer için sorun yok