[Gelistirici] qtwebkit netscape plugin yolu ?

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
8 Oca 2010 Cum 11:22:33 EET

07 Ocak 2010 Perşembe günü (saat 02:41:12) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
> Merhaba,

Selam,

> Opera[1] ve Arora'da neden neden gömülü media player dosyalarının
>  izlenemediğine bakınırken,  öntanımlı olarak gelen QtWebkit plugin yolu[2]
>  ile bizdekinin farklı olduğunu fark ettim. Bunu düzeltmek için Arora içine
>  şöyle bir şey ekleyince sorun çözülüyor:
>
> pisitools.dosym("/usr/lib/nsbrowser/plugins", "/usr/lib/browser/plugins")
>
> Ancak bunun sistem genelinde düzeltilmesi daha doğru olur. Qt içine böyle
>  bir symlink eklenmeli.  Yoksa Arora'daki değişikliği yapayım mı ?

/usr/lib/nsbrowser plugin'ler için bilinen bir dizin değil. Firefox paketinde
de, gecko-mediaplayer'da, QtWebKit'te hep bununla ilgili hackler yapmamızı
gerektiriyor.

Bunun yerine /usr/lib/browser-plugins dizinine koysak tüm nspluginleri? Opera
da bu dizine bakıyor anlaşılan[1]. Ne dersiniz?

gecko-mediaplayer, flashplugin, sun-jre ve djvu-plugin dışında bir paket var
mı değiştirilmesi gereken?

[1] http://www.opera.com/docs/linux/plugins/install/#mplayer

--
Gökçen Eraslan