[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

selim ok selimok at gmail.com
5 Oca 2010 Sal 01:18:13 EET

2010/1/4 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Bağımlılıkları ve Engelledikleri kısımlarını kullanmaya başladım,
> bundan sonra da yapacağımz her ana ite (sürüm çıkarmak mesela) bunları
> kullanarak bağımlılık ağacı çıkarmamız gerektiğini düşünüyorum. Bunun
> için şu anda 2009.1 çıkışını kobay yaptım :)
>
>  Deadline da u ana kadar kullanmamış olsak da kullanılması güzel bir
> seçenek gibime geliyor. Her hata kaydı için olmasa da en azından kendi
> yazdığımız araçlar için test süresi, yetimesi gereken proje vs. hesaba
> katarak kullanmak verimli olur bence.

Bunlari yine kullanabiliriz, benim önerim sadece yeni olusturulan hata
kayitlari icin gecerli. Zira bunlar genelde kullanicinin kafasini
karistiriyor. Bir cok kullanici simdiye kadar bu alanlarin doldurulmasi
gerektigini düsünüp korktu ve hata girmekten vazgecti.
Eger cok gerekiyorsa ben ufak bir javascript bile yazabilirim bu is icin.
Bir buton koyariz gelismis secenekleri göster adinda, ona tiklayinca sakli
kutucuklar gösterilirler.

Iyi calismalar,
Selim
--