[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
5 Oca 2010 Sal 00:07:35 EET

selim ok wrote:

> Peki bu gecis icin tahmini bir tarih var mi? Cevirilieri bekliyorsak, su
> anda uzerinde calisan biri var mi?
> Gecis icin 1 sene bekleyeceksek, o zamana kadar biz isimizi yapalim derim.
> :)

Semen ilgileniyor ancak çok karışık ve pis bir şey bugzilla, bizde
paketi yok, bağımlılıkları doğru düzgün belli değil, vs.vs.
arayüzü insancıllaştırmak için gerekli adımların çoğunluğu koda dalmak
olacak. Ya da belki diğer projeler lütfedip arayüze yaptıkları
değişiklikleri bir yerlerde template/skin gibi tutuyorlarsa bunları
araştırmak.

Varsa ben kendi makineme bugzilla kurarım, apache'yi de açarım, test
database'i oluştururum, perl kodlarına dalarım, textbox'u şöyle yaparım,
ilk ekrana mozilla gibi resimli bir yönlendirici arayüz yaparım diyen
bizden onay beklemesine gerek yok..