[Gelistirici] [2009] [ACK/NACK] 20091231

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
3 Oca 2010 Paz 20:51:21 EET

On Saturday 02 January 2010 06:23:51 pm Onur Küçük wrote:

>  Hm hm hm, Eren ?

Ayın 10'unda poppler depoya girmiş görünüyor. Bununla beraber qt/glib
paketlerinin de girdiğini düşünmüştüm ancak bu paketlerin ayrı
olmasından dolayı özellikle yazmadığımız için depoya almamışız. Bu tür
paketlerde daha dikkatli olacağımdır. Şimdilik kusuruma bakmayınız.

+poppler: 11453: S3: QA?: TST
+    poppler-0.10.7-31-6.pisi