[Gelistirici] Sunucular, Servisler

selim ok selimok at gmail.com
3 Oca 2010 Paz 18:55:28 EET

Bilgi icin tesekkürler.
Merak ettigim bir sey var. Sorunlu oldugunu düsündügümüz servisleri sana
dogrudan mi bildirsek daha iyi yoksa gelistirici listesi üzerinden mi?
Herkesin bilmesi gerekir mi yoksa sessiz sedasiz mi halledelim?

Liste üzerinden gitmenin avantaji belki duruma göre cözüm önerisi olan
birileri cikabilir. Ayrica ayni sorunu bildiren kisilerin sayisi da
azalabilir. Aslinda Bugzilla da kullanilabilir bu isler icin, ama ben bunun
ancak sen "bir hata kaydi olusturun" dediginde gerekli oldugunu düsünüyorum.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/