[Gelistirici] kurumsal 2 / fare tiklama problemi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
3 Oca 2010 Paz 15:53:19 EET

Merhaba,

 Kurumsal 2'de dizustunde ozellikle sol fare tiklamalari ile ilgili
problem yasiyorum (sag o kadar sık kullanmadigimdan emin degilim).

 Rasgele olarak farenin tiklamadigi ve tikli kaldigi oluyor. Desktop
degistirince ya da sag tiklayip, sol tiklayinca ya da birkac kez sol
tikladigimda normale donuyor. Daha sonra tekrar oluyor.

 Baska boyle bir sorun yasayan var mi? Home dizinimi 2008'den tasidim,
tasirken bilumum xsessions, Xauthority, vs dosyalarini sildim.

                   Doruk