[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Ali Işıngör isingor at gmail.com
3 Oca 2010 Paz 00:17:39 EET

2009/12/20 Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr>

> 20 Aralık 2009 Pazar günü (saat 11:45:16) Erkan Tekman şunları yazmıştı:

> 2011

Yanılmıyorsam zamanında düşünülen fikirlerden biriydi... Geliştirici
camiasından bir ismin "Developer Community Manager" gibi ünvan ile proje
yönetimi > UEKAE geliştiricileri > dışarıdaki geliştiriciler arasında bir
iletişim katmanı oluşturması. Kısa vadede en azından bunu hayata geçirsek?

Erkan'ın çok sevdiği deyimle söylemek gerekirse, bu arkadaş bir nevi
"dürtücü teknoloji" işlevi üstlense, içeridekileri ve dışarıdakileri dürtme
işini üstlense, sahibi/sorumlusu belli olmadığı için tartışılıp sonra kör
bir kuyuda kaybolan konuların takipçisi olsa?

Bunu bir an önce hayata geçirsek ve "FTP'dir, yok e-posta adresidir, yok
geliştiricileri bir konuda bilgilendirici e-postayı hazırlamak" gibi küçük
ama aslında çok önemli süreçlerin/ayrıntıların takipçisi olsa o kişi, fena
mı olur?

Ali