[Gelistirici] KDE 4.3 ve bağımlı paketler

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
1 Oca 2010 Cum 16:52:25 EET

Selamlar,

Thread'i çalmamak için soruyu farklı yerde sorayım. KDE 4.3 bekleyen
paketlerin, KDE 4.3'e bağımlı olmaları gerekmiyor mu?

NOAN'ı yayına alacağız yakında, mevcut ACK/NACK'ları web uygulamasına
işliyorum. KDE 4.3 bağımlı paketlerde strict dep yazılsaydı, bağımlı paketler
ACK alsa bile, KDE 4.3 ACK alana kadar bu paketler ACK listesine girmeyecekti
NOAN'da, böylece hata şansı da azalacaktı.

Bağımlılık yazılmamış paket:
- http://noan.pardus.org.tr/noan/repository/Pardus/2009/basket/basket-6/

Yazılmış paket:
- http://noan.pardus.org.tr/noan/repository/Pardus/2009/guidance-power-