[Gelistirici] [64bit] 64bit temel toolchain değişiklikleri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Şub 2010 Paz 02:38:01 EET

On Sun, 28 Feb 2010 02:21:18 +0200
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Bu aşamada delta paketleri üretmesek daha mı iyi olurdu acaba?

 Şu anki "mass rebuild" dan önceki bir sistemden sonraki bir sisteme
güncellerken hangi aşamada olursa olsun delta varsa bu sorun
yaşanacaktı, bana delta şimdi üretmesek de sonra da başımıza gelirdi
gibi geliyor. Mass rebuild bittikten sonra da zaten bu tarz bir
sorunumuz kolay kolay olmayacak, hatta o arada pisi de bunun için bir
değişiklik bile sokarız belki.

 Bence demin yolladığım ve senin bulduğun paketlerin sadece delta
pisilerini silelim (bu paketler libgcc değişikliği yüzünden düzgün
oluşmadı, tek sorun o, farm bir sonraki indeks yapımında düzgün indeks
de oluşturacak nasılsa) ve öyle bırakalım. Toplamda şu ana kadar sorunlu
olan paket sayısı 10 bile değildi (tam güncelleme yaptım,
+ lib64 dizini gerçekten kullanan paket sayısı böyle bir şeydi), kalan
güncellemelerin bazı istisnalar hariç 50k gibi boyutlarda kalmasını
kırmayalım.