[Gelistirici] [64bit] 64bit temel toolchain değişiklikleri

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
28 Şub 2010 Paz 01:54:10 EET

On Sunday 28 February 2010 01:25:19 Onur Küçük wrote:

>  Dizinden değilmiş, bazı paketlerin delta paketlerinde sorun var. Delta
> olmayan paketlerden elle kurunca düzeldi. Normal güncelleme yapınca

pisi'nin şöyle bir sorunu var sanırım: delta kullanırken pakette yer
değiştiren dosyaları taşımaya çalışıyor. Bu senaryoda /lib64 altındaki bir
dosyayı /lib altına taşımaya çalışıyor. Oysa her iki dosya da aynı olduğu
için "dosya bulunamadı" şeklinde bir hata alınıyor (önce siliyor sonra
sildiği dosyayı kopyalamaya çalışıyor).