[Gelistirici] [64bit] 64bit temel toolchain değişiklikleri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Şub 2010 Paz 01:25:19 EET

On Sat, 27 Feb 2010 23:44:20 +0200
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

> lib64 yüzünden patladıklarına emin misiniz? Bence bootstrap sırasında
> farklı bir sorun oluşmuş olabilir. Kendi sistemimi depodaki paketlere
> güncelleyinceye kadar epey bir sorun yaşadım ben de :/

 Dizinden değilmiş, bazı paketlerin delta paketlerinde sorun var. Delta
olmayan paketlerden elle kurunca düzeldi. Normal güncelleme yapınca

binutils paketi bozuk.
libgfortran paketi bozuk.
libobjc paketi bozuk.
libgomp paketi bozuk.
libcap paketi bozuk.
gcc paketi bozuk.

 sanırım libgcc derlenmesi sırasında sorun oldı. Bunların dışında
libcap ve bir iki pakette daha sorun oldu. Farmda

 pisi check -c system |grep bozuk

 yapıp sorunlu paketleri elle pisi it ile kurunca düzeliyor olmalı.
böyle yapınca derlenmeyen bir seri paket (jpeg, dbus-python, openssl
vs.) bende düzgün derlendi.