[Gelistirici] Vim (release-67) paketi 64bit üzerinde derlenemiyor

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
23 Şub 2010 Sal 22:34:56 EET

Selamlar,

23 Şubat 2010 22:15 tarihinde İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com> yazdı:
> Selamlar;
>
> 64-bit sürümünü deneme fırsatı bulamadım daha ama vim paketi 2009 üzerinde 286
> numaralı yama ile sorunsuz derleniyor. İsterseniz 64 bit sürümündeki pakette
> 269 ve 286 numaralı yamaları uygulamayarak (deaktive ederek) bir deneyelim. 64
> bit sürümünü kurunca daha detaylı incelerim.

Yazdıklarınızdan sonra tekrar denedim. corporate2 deposundaki vim
paketi ne 32 bitte, ne de 64 bitte derlenmiyor. 2009 deposundaki paket
ise hem 32 bitte hem de 64 bitte sorunsuz derleniyor.

Yani 2009 deposundaki dosyaları 64bite taşırsak orada derleniyor.
Dosyaları bir gözden geçirmek faydalı olabilir.

Necdet Yücel