[Gelistirici] Vim (release-67) paketi 64bit üzerinde derlenemiyor

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
23 Şub 2010 Sal 22:15:37 EET

13 Şubat 2010 Cumartesi günü (saat 23:23:34) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Aslında bu sorunun 64-bit ile bir ilgisi yok ;) official/7.2.286
> yaması uygulanamıyor. Buildfarm ve paketçisi nasıl derledi bilemiyorum
> ama sorun 1 aydır sürüyor.

Selamlar;

64-bit sürümünü deneme fırsatı bulamadım daha ama vim paketi 2009 üzerinde 286
numaralı yama ile sorunsuz derleniyor. İsterseniz 64 bit sürümündeki pakette
269 ve 286 numaralı yamaları uygulamayarak (deaktive ederek) bir deneyelim. 64
bit sürümünü kurunca daha detaylı incelerim.

İyi çalışmalar;
İnanç