[Gelistirici] kurumsal 2?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Şub 2010 Çar 11:02:27 EET

Merhaba,

Mon, 11 Jan 2010 22:19:38 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Gözde büyümek sorun değil oturup gercekten karar verip şu gerekli bu
> gerekli demek ne kadar imkan dahilinde bilemiyorum. Kime göre gerekli
> kime göre gereksiz?
> Ahalinin fikrini de alsak aslında..
Kalan ahalinin fikri yok sanirim.

O nedenle ben de net bir politika olusmasini beklemektense, kendim
soyle bir yol izleme niyetindeyim:

* Kendi paketlerimle ilgili resmi depoya girip girmemesi konusunda
kendim karar verecegim. Karar verirken listede yazilanlardan
cikardigim asagidaki ilkelere gore hareket etme dusuncesindeyim:
 + Oyunlar alinmiyor resmi depoya (kdegames ve kdeedu'nun da
varligi sorgulanmali bu baglamda bence).
 + Kararli surum ciktiktan sonra, resmi depoda sadece guvenlik
guncellemesi yapilacak.
 + Kararli surum ciktiktan sonra, resmi depo sadece UEKAE ekibi
tarafindan guncellenecek.
 + Kurumsal 2 resmi deposunun minimal tutulmaya calisiliyor (UEKAE
ekibi uzerinde bakim yukunun cok olmamasi icin), o nedenle ayni islevi
gerceklestiren baska bir yazilim varsa resmi depoya almayacagim.

* Henuz aktarilmamis baska gelistiricilerin uzerindeki paketleri
depoya almak istedigimde, o gelistiricilere ozelden mesaj atarak
kurumsal 2 resmi deposunda yer alip almamasi konusundaki goruslerini
sorup ona gore hareket edecegim. Eger sahipsiz bir paketse, gelistirici
listesine soracagim.

* Depoya aldigim ve "kurumsal 2 resmi deposunda olmasin bu" denilen bir
paket varsa, derleme ciftliginde derletmeden yakalayip cikarabilir Ozan.

* Resmi depoda yer almamasi sonucu cikan paketleri de katki deposuna
aktaracagim.

Farkli yapmam gerektigini dusundugunuz bir yontem varsa, soylemekten
cekinmeyin.

                   Doruk