[Gelistirici] C2 deposundaki phpmyadmin paketi hakkında

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
15 Şub 2010 Pzt 09:48:26 EET

Mon, 15 Feb 2010 08:17:06 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> evet phpmyadmin'i ben almıştım depoya ancak php'yi de alayım derken
> güncellemek istedim eskiydi ama çok bilgim olmadığından kaldı öyle.
> PHP paketinin bakıcısına burdan sevgilerimizi iletiyoruz :)
PHP 5.2.x serisinin en son surumunde aslinda. 5.3.x serisine 2009 icinde
gecmek istememis olabilir.

Bir de paket Taner'in uzerinde gorunuyor. UEKAE'den ayrildigindan beri
gozlemledigim kadariyla pek paketlerini guncellemiyor (paketler
deposunda son yaptigi commit 2 ay oncesine ait). PHP paketinin bir
"bakicisi" olduguna emin miyiz?

                   Doruk